01 BLOG

Blog

 

Er zijn kleine technische 'updates' aan een webwinkel en er zijn de zogenaamde 'upgrades'. Bij een upgrade wordt er heel veel veranderd aan de techniek van een website of webwinkel. Dat is heel veel werk, én er kan veel misgaan. Welnu, we hebben een geslaagde upgrade achter de rug, met wat kleine incidentjes.

Van een deel van de upgrade merkt u niks - maar wij zijn er wel blij mee - omdat het processen op de achtergrond zijn. Maar er zijn ook nieuwe functies ingebouwd waar u zeker wel veel plezier van kunt hebben!  Ze worden hieronder beschreven:

zoek

 

 De zoekfunctie. Bij het winkelen komt op een zoekfunctie tegen. U kunt uit het zoekresultaat meteen het gewenste product selecteren en bestellen.

 

 

 

 

prijs

 

 De prijs wordt nu duidelijker per verpakking aangegeven. Voorheen was vooral de kiloprijs duidelijk, maar u bestelt een verpakking. Natuurlijk staat de kiloprijs er nog wel bij!

 

 

 

 

vraag

 

 U kunt heel eenvoudig een vraag stellen over een product via de ‘Meer info’ knop onder de ‘Bestellen’ knop bij een product.

 

 

 

Het proces van afronden van een bestelling is veel eenvoudiger en overzichtelijker gemaakt.

LOKATIEKIEZERIn dat afrondproces is nu Pakje Gemak geïntegreerd. Pakje Gemak is een hele handige manier van bezorgen voor mensen die liever niet thuis op een levering wachten. U hoeft nu niet meer het adres over te typen, maar kunt gewoon de voor u meest geschikte locatie zoeken met de locatiekiezer en op bevestig klikken.

 

 

kalender

 

 

Het kiezen van een afleverdatum gaat ook eenvoudiger via een kalender. En u kunt nu ook meer dan 1 week vooruit bestellen. Desnoods een maand verder. Handig voor als u de eerste dag na vakantie een bestelling wilt ontvangen!

 

 

 

 

Het is niet meer nodig om te registreren. U kunt dus als gast bestellen. Nadeel is dat u steeds uw gegevens moet invoeren (met een grotere kans op fouten! Het gebeurt dat mensen een verkeerd huisnummer opgeven. Echt!) Dan wordt het dus op het verkeerde adres bezorgd. En u zult niet de status van vaste klant bereiken, waardoor u met ‘factuur achteraf’ kunt bestellen.

kopieren

Als laatste is het nu mogelijk om een oude bestelling te kopiëren. Dus, als u altijd vrijwel hetzelfde bestelt dan kopieert u gewoon heel eenvoudig een oude bestelling. U kunt eventueel nog nieuwe producten toevoegen of producten die u nu niet wilt hebben verwijderen. Bij uw ‘account’ (knop rechtsboven) staat een overzicht met uw bestellingen. Als u op de code van een van die bestellingen klikt dan opent het scherm waar u kunt kopieren.

 EU Organic Logo
© OKvlees.nl | Fotografie: Dutch Food Art | Vragen of suggesties? info@okvlees.nl | Bel 06-21917040